donderdag 11 augustus 2011

Suzuki Hayabusa GSX1300R

De Suzuki Hayabusa GSX1300R is ingevoerd om de wereld in 1999, was het ongelooflijk snel. Whoosh. En dan is het weg. Wat een bijzondere motor van de Suzuki Hayabusa was. Wat een bijzondere ervaring. Ja, op het moment dat u had andere snelle motorfietsen - manier sneller dan je hersenen kan nuttig omgaan met. Rit een van de weg bij alles wat dicht bij haar potentieel en de stroom van informatie in je brein is zo snel je hebt om te beginnen af ​​te breken in stukken en het negeren van een deel van het. En dan hoef je alleen maar te hopen dat je niet echt een belangrijk stuk te negeren, net als de neus van die auto steken in de oprit ...



Maar met een Suzuki Hayabusa de ruiter is eigenlijk een grote grote data verwerkend bedrijf, met grote delen van informatie wordt geramd in zijn prefrontale kwabben tegen een tarief van de armen primaat van de grijze stof nooit is ontworpen om te gaan met. Het is allemaal een beetje desoriënterend: ze noemen het de snelheid blindheid. Ride ver genoeg snel genoeg, en wanneer je de wereld stopt om je heen beweegt in slow motion.

Suzuki gedaan hebben bijna alles goed met de Hayabusa GSX1300R. Het is fenomenaal goed in haar werk, dat is om meer versnelling maken dan het Engels heeft woorden te beschrijven. In een wereld zonder snelheidslimieten (ja, zelfs in Thailand is het krijgen van speed camera's) maakt heel veel zin. Vooral als je haast de hele tijd. De Suzuki Hayabusa motor is lange slag en grote vervelen, waardoor stapels koppel, maar niet te vertrouwen op een hoog toerental om het te maken. De sprong uit de onderkant is echt prachtig, de kleinste tweaken van het gaspedaal buis maakt uw glimlach, heerlijk, sadistisch en elke keer.

En de pret nog niet alles - de Suzuki Hayabusa gewoon blijft versnellen, het rippen van de lucht uit elkaar door de versnellingen ...

De Suzuki Hayabusa is, zoals de meeste supersport fiets, lang, laag en aërodynamisch gestroomlijnd. Hoewel het duidelijk sneller dan de meeste andere motoren in dezelfde klasse, is het groot voordeel ten opzichte het is rivalen is de opschorting - niet alleen in te schakelen hij atmosfeer binnen en van buiten, het is echt, echt handvatten ook. Terwijl de concurrentie is niet precies wankel op zijn wielen, maar de meeste hebben grenzen die zijn goed binnen het bereik van de gemiddelde rijders - de remmen zal vervagen, de achterschokdemper oververhit en demping vertrekt je als je begint te krijgen in de hogere snelheden. Dus, als een verstandig mens, hoeft u niet rijden zo snel ...

Op de Suzuki Hayabusa geen van deze dingen toe te passen. Op een circuit van de Suzuki Hayabusa wandelingen terloops tot 265 kmh, zonder te proberen te duwen. Het kan sneller gaan, veel sneller ... maar hoeveel wil je nog meer tot meer dan leunen op die snelheid? Ik hoor van mensen die 300 kmh op een Hayabusa, maar ik denk dat ik niet moedig genoeg. 265 km / h is mijn limiet, niet de motorfiets. Met een motorfiets als de Suzuki Hayabusa u nodig hebt om je grenzen te stellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten